طلا رکورد 11 سپتامبر را شکست
۱۳۹۹/۵/۱

به گزارش واحد خبری پارسیس گلد: قیمت جهانی طلا از دیشب به بالاترین سطح خود از ۱۱ سپتامبر ۲۰۱۱ تا کنون رسیده است. تشدید شیوع کووید ۱۹ و امید به افزایش اقدامات حمایتی از سوی دولت‌ها تقاضا برای طلا را بالا برده است.


به نقل از سی‌ان‌بی‌سی قیمت خرید نقدی هر اونس طلا در بورس فلزات لندن، اسپات‌گلد، در معاملات دیشب به رکورد ۱۸۱۸.۷۰ دلار رسید که بالاترین سطح از ۱۱ سپتامبر ۲۰۱۱ تا کنون است. با التهاب بازار در ۱۱ سپتامبر ۲۰۱۱ قیمت طلا به بالاترین رکورد تاریخ خود یعنی ۱۹۲۰.۳۰ دلار رسیده بود. در معاملات امروز قیمت این شاخص همچنان بالاتر رفت تا به رکورد ۹ ساله 1826 دلار برسد.
هم‌زمان با تشدید شیوع ویروس کرونا گمانه‌زنی‌ها در مورد اینکه بانک‌های مرکزی جهان بسته‌های حمایتی جدیدی ارائه کنند قیمت جهانی طلا را تقویت کرده است.
قیمت پیش‌خرید هر اونس طلای آمریکا هم امروز با ۰.۳ درصد رشد تا رکورد ۱۸۲۳.۱۰ دلار بالا رفته است.
موج افزایش قیمت فلزات قیمت به نقره هم رسید تا قیمت هر اونس آن با جهشی ۲.۴ درصدی به ۱۹.۷۶ دلار برسد که این بالاترین قیمت در ۴ سال اخیر است.
این در حالی است که روند بازار ارز با نوسان روبرو است و طی یکی دو روز گذشته با کاهش قیمت ارز اندکی روند صعودی دلار کاهش پیدا کرد که قطعا این شرایط دارای ثبات نیست، ولی با سیاست های ارزی بانک مرکزی این امید وجود دارد که از افزایش قیمت افسار گسیخته دلار جلوگیری شود.
 
لینک خرید آنلاین طلا 
پیج ایسنتاگرام پارسیس
 
منبع: اتحادیه طلا و جواهر تهران
خرید آنلاین طلا ، خرید آنلاین نقره ، نرخ طلا ، شمش طلا ، شمش نقره

logo-samandehi