X
  نرخ صعودی طلای در امروز
۱۳۹۹/۴/۱۵

به گزارش واحد خبری پارسیس گلد به نقل از منابع رسمی کشور ، هر قطعه سکه امامی با افزایشی نزدیک به صد و بیست و چهار هزار تومان نسبت به اواسط روز از مرز ۱۰ میلیون تومان عبور کرد و به نرخ ۱۰ میلیون و ۳۰ هزار تومان فروخته می‌شود . برخی صرافان قیمت هایی بالاتر از این رقم را برای سکه اعلام می کنند. مهمترین دلیل رشد بهای سکه و طلا افزایش نرخ دلار اعلام شده است. بر اساس اعلام صرافان سکه تمام بهار آزادی حبابی بیش از یک میلیون تومان را داراست.


همزمان با افزایش قیمت ارز در بازار آزاد، قیمت ها در صرافی‌های بانکی نیز صعودی شده به نحوی که هم اکنون قیمت دلار در صرافی‌های بانک‌ها ۲۱ هزار و ۳۵۰ تومان و قیمت یورو ۲۳ هزار و ۷۰۰ تومان تعیین شده است.
صرافی‌های بانک‌ها امروز یکشنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم با افزایش 450 تومانی نسبت به روز کاری قبل 21 هزار و 350 تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت 21 هزار و 200 تومان خریداری می‌کنند.
بر همین‌ اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها با افزایش 400 تومانی نسبت به روز کاری قبل 23 هزار و 700 تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها 23 هزار و 550 تومان است.
5 صرافی بانکی در خیابان فردوسی با داشتن کارت ملی، کارت شتاب و شماره همراه به نام متقاضی از ساعت 10 تا 15 تا 2000 دلار آمریکا به متقاضیان واجد شرایط عرضه می‌کنند. این صرافی‌ها در طول روز متناسب با نوسان قیمتی در بازار آزاد، خرید و فروش دلار و یورو را با قیمت‌های مختلفی انجام می‌دهند.
منبع: تسنیم
 

logo-samandehi